2017年12月7日 星期四

💁🏼Stella’s kitchen ~ 黃金牛奶🍯🍼


有留意開我是嘅話應該都會記得早排我實測緊 #黃金8小時減肥法 雖然我無更新,但其實我仲keep著用緊㗎,都跟咗成3個月,實證係work嘅!無運動減咗7磅左右無反彈,不過近排磅數開始停咗無再降!所以要加碼!
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
日本大熱減肥法 #黃金牛奶 #goldenmilk ! 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
黃金牛奶其實唔止可以減肥,冬天飲仲可以暖胃!
因為 #薑黃 可以通經、止痛、消炎、防癌等等⋯有研究指每日只要飲1茶匙薑黃,功效就相等於每星期做咗3次60分鐘嘅運動!
🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻引述新假期一文👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
一項為期8週、有32名停經後婦女參與的實驗中,研究人員將所有人分成薑黃組以及運動組。薑黃組每日服用約1茶匙的薑黃,運動組則是進行了一週2至3次、每次30至60分鐘的有氧運動、自行車或是步行訓練。
研究人員發現,薑黃組與運動組在血管內皮功能方面都有顯著的進步。重要的是,呈現出來的結果幾乎相同,這證明了每天攝取薑黃與每日運動具有同樣的效果。
👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻





味道方面有啲似平時食印度野啲薑黃飯變成飲品,加多啲蜜糖會好飲啲。飲完個身feel到有啲慶,幾暖胃~
好啦,一齊睇吓點整啦!
🔎🔎🔎🔎🔎🔎
材料:
牛奶       1-2盒
薑黃       1茶匙
黑胡椒    隨意
蜜糖        隨意
💡💡💡💡💡
1. 將牛奶、薑黃、黑胡椒加到鍋中,用慢火加熱至有小氣泡
2. 收小火攪拌2分鐘
3. 熄火放置10分鐘
4. 挑起奶皮&隔渣
5. 按自己口味加入蜜糖
💡💡💡💡💡
小貼士:
- 記得收小火後要攪拌,因為好多微粒會痴底
- 一定要隔渣,飲到落底有渣好難飲
- 唔怕熱氣可以加薑泥 (我燥底唔加🌝)
- 加蜜糖易入口好多,而且可以中和下無咁燥
-記得一定要加熱,可以用全脂奶。因為薑黃要有脂肪同熱力先起到化學反應!
😁😁😁😁😁😁
*以上純屬個人非正宗做法
-----------------------------
👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
想睇更多吃喝玩樂資訊?快啲Follow我啦!
FB:stellasheafoodiary
Ig: stellasheaa
Blog:Stella's hea食玩部屋





沒有留言:

張貼留言