2017年11月16日 星期四

《口痕食乜好?》熱香餅布甸!


又喺係7仔搵到新嘢!熱香餅 #布甸 !其實點解我會成日去7仔買野,主要都係因為今次段片會登場嘅 #邪惡B !事關每次同佢落街,一見到7仔就會衝過去!因為入面有冷氣呀!所以我都會俾佢喺門口坐吓飲吓水!不過有時人多好似阻著個門口咁,咪唯有扮吓有野買,入去行吓囉! 其實佢個名叫Blue Blue,因為佢有對Blue Eyes,不過佢係女仔嚟㗎~不過點解我決定以後喺到叫佢做邪惡B,睇完段片就會明㗎喇!記得睇到最後呀! 丫⋯其實個布甸味道唔錯,好香滑!甜度亦無我想像中咁甜~唔講咁多啦!睇片啦! 價錢:💖💖💖💓 味道:💖💖💖💖 賣相:💖💖💖💖 環境: (5💖最高) ----------------------------- @7elevenhk #7eleven ----------------------------- 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻 想睇更多吃喝玩樂資訊?快啲Follow我啦! FB:stellasheafoodiary Ig: stellasheaa Blog:Stella's hea食玩部屋 YouTube : https://www.youtube.com/channel/UCXPA...

沒有留言:

張貼留言