2017年9月29日 星期五

泰海鮮-三聖食海鮮果然名不虛傳

成日聽人講,食海鮮一定要入屯門三聖,因為一定比其他地方平靚正!今次終於約齊人可以入去試吓喇!而且有位朋友熟悉行程,幫我地買好晒海鮮,之後拎去小菜館加工!我地只要坐定定等食就得~

加工嘅菜館叫「泰海鮮」,入到村之後會見到一個個帳篷,行入少少就會見到。人多嘅話可以直接訂間房,想同朋友玩得癲啲大聲啲都無問題!


泰皇芝心蝦丸(3粒) $78 

[分數:9.5/10]
等食海鮮之前,我地叫咗個招牌泰皇芝心蝦丸!雖然好多泰國菜館都有芝心蝦丸,但叫得做招牌菜就當然會與眾不同!蝦丸嘅表面痴滿晒麵包粒,麵包粒炸得金黃鬆脆,入面嘅蝦丸口感爽彈,而最中心位置就係流心嘅芝士漿!而且芝士味濃郁!一粒蝦丸集合晒3重口感!激讚!


海鮮湯 每位$18 
[分數:9.5/10]
海鮮湯按人頭收費,每位只需$18蚊就得!餐廳用蕃茄薯仔湯做底,再加埋大量雜魚、瀨尿蝦同沙白蜆落去!唔好睇佢只係十幾蚊,但真係超鮮甜!個湯煲到奶白色,仲會俾埋一大碟湯渣我地~絕對真材實料!


阿拉斯加長腳蟹三食(五斤十一両) $553 @ 辣椒膏炒阿拉斯加長腳蟹身 
[分數:8/10]
嚟到重頭戲!阿拉斯加長腳蟹三食!我地隻蟹重五斤十一両,再由餐廳加工變三食!我地揀咗用辣椒膏炒、清蒸同花雕蛋白蒸~最先嚟到嘅係辣椒膏炒阿拉斯加長腳蟹身!原本睇見佢紅噹噹以為會好辣,但食落幾乎唔辣,仲帶少少甜味添!由於用辣椒膏炒嘅係蟹身連腳位,要慢慢食先食到,真係啖啖都咁惹味!

阿拉斯加長腳蟹三食 @ 清蒸阿拉斯加長腳蟹蟹腳
[分數:8.5/10]
第二食係清蒸阿拉斯加長腳蟹蟹腳!無需多加解釋,又粗又長的阿拉斯加長蟹腳,無需加入任何配料或調味,已經非常鮮味!剪開蟹腳拎出蟹肉,啖啖肉嘅口感真係不得了!簡簡單單已經足夠!



阿拉斯加長腳蟹三食 @ 花雕蛋白蒸阿拉斯加長腳蟹蓋

[分數:9/10]
第三食係花雕蛋白蒸阿拉斯加長腳蟹蓋!平時都唔覺阿拉斯加蟹嘅蟹蓋係有咁多蟹膏!入口甘香,送飯一流!花雕蛋白唔止淨係得蟹蓋入面有,蟹蓋底都有好多!蛋白夠香滑,入口有陣花雕香,所以不論係蟹蓋定伴碟嘅蛋白,全部都俾我地食曬!


黃金鮮魷 $138

[分數:8/10]

近排興「黃金」,所以我地都叫咗碟黃金鮮魷!金黃色嘅外表真係好吸引!而且離遠都已經聞到佢嘅香味,表外好鬆化,而且油份唔多,食多幾件都唔會覺得太漏!入口鹹蛋味好濃!另外,入面嘅鮮魷好易就咬得開,唔會令人一咬就碎開晒,又係一道罪疚感爆燈而又感點爆登嘅邪惡小食!

白酒忌廉煮刀貝 $128

[分數:9/10]
不得不提嘅仲有白酒忌廉煮刀貝!馬刀貝大大隻,入口鮮甜,口感十足已經不在話下喇!連佢地個白酒忌廉汁都做到一絲不苟!酒味唔會太濃,而忌廉汁就又香又滑!真係想打包個汁返屋企送飯食!超級滿足!

********************************
泰海鮮 (屯門)
屯門三聖街6號三聖商場地下5-8及14-16舖
*********************************
以上消費:約$500/位
味道:8.5/10
環境:8.5/10
服務:8.5/10

衛生:8/10
抵食:8/10





沒有留言:

張貼留言