2016年2月5日 星期五

Trick Eye Museum - 3D藝術館

3D畫係香港都算興起咗一段日子,但一向少影相,所以未有刻意抽空去影相,日排個個去大帽山等睇落雪,而我都唔執書,去上咗山,不過係太平山!其實咁凍嘅天氣真係唔多想去!著到隻糉咁點影相!不過朋友話其實巴士直達,行幾步路已經到,室內唔會太凍,重可以順便睇下山上有無結冰添!咁...照去啦...

介紹返少少資料,位於香港山頂廣場的Trick Eye Museum黎自韓國原創。Trick Eye活用光影、明暗對比等繪畫技巧製造錯視效果,令平面畫呈現立體,帶來視覺上嘅震憾!而香港3D美術館就分5咗大主題展區,每張圖都有幾款拍攝角度,所以可以有多達70個唔同花款

入去之前已經見到第一個「吶喊」佈景,而每個佈景旁都會有幾幅相,遊人可以跟住相入面嘅角度同動作影出最岩心水嘅相~


門口位其實重有幾幅3D畫,不過入到去見到有隻船仔得意啲,所以嗱啉坐入去影咗先!不過話晒第一張,所以好正經咁坐定定影!不過起身時要小心啲,我一個唔覺意就一野撞咗落背後朵花花到...堅痛!

除咗牆上面有畫之外,其實有時地下都有得影~

依張其實試咗好多次先影得好!見到教學上面啲人做拱橋...算啦...係咁易倒下立算啦


好夢幻嘅紫色~睇返其實我應該要情深款款/含情脈脈咁同王子對望先岩

依幅⋯真係好難影!條晾衫竹好高⋯叫人幫我上咗去之後,唔到2秒我就甩手跌咗落黎⋯食得太多無辦法啦⋯唯有轉下個場景

依張都幾得意,不過唔係好知用咩表情,所以似係我想拉隻大象落去多過佢救我😂

依張我個樣就麻麻啦⋯不過像真度都幾高!睇見都feel到離心力


貓貓主題會比較普通少少,但顏色好鮮豔同豐富~而且好有童話嘅感覺


大白鯊相應該係好多地方都見過或者有類似嘅野,我承認我個樣係扮得唔夠驚嘅⋯



接近尾聲時就有幾張以香港做主題嘅佈景,大佛嗰張頭上面好似真係有道佛光!巨B嗰張就用咗灣仔維港做主題~不過我手捉嗰條麻繩都幾界手,hold唔得耐

最後都重有條食人魚係門口第緊人出去!其實上面只係少部分相片,雖然話自己好少影相,但入到去見到啲野咁過癮又會不自覺地影咗過百張相嚕~
.
Trick Eye Museum
Shop No.1 level three, the park Galleria 118 Park Road 

沒有留言:

張貼留言