2017年6月10日 星期六

扮靚啲系列 - Sally Hansen2017年新色系列!

Sally Hansen2017年新色系列
平時出去整甲頭嗰兩個星期係好靚,但當指甲一長,甲尾位就變得好肉酸!兩星期又要整過傷甲之餘真係肉都赤埋!等下等下挨到一個月,最慘係想俾指甲休息下唔整著嘅話,一係就格硬剪一係就俾錢搵人拆!慢慢就懶得再去整了!

今次見到Sally Hansen出新色之外,最吸引我嘅係佢可以做到Gel甲嘅效果!仲要唔洗照燈!簡單方便!

先擦兩層甲油,等佢乾咗之後再油一層TOP COAT就搞掂~支TOP COAT好利害,擦嗰時要快手啲,因為佢乾得好快,慢少少就好似拔絲地瓜咁,拉到成條絲出嚟!

今次先試下薰衣草色,淡淡地好適合夏天~平時鍾意著啲粉藍粉紫色衫就最啱襯!外表睇落都幾似Gel甲,滑身令面,又唔會太厚,不過就未知持久度高唔高,下次試埋另外兩隻色再話俾大家知~

仲有就裸色同石榴紅色~~

沒有留言:

張貼留言