2017年7月27日 星期四

🤘🏻🍭🍬懷舊即拉龍鬚糖🍬🍭🤘🏻

🤘🏻🍭🍬懷舊即拉龍鬚糖🍬🍭🤘🏻
#懷舊小食 越嚟越少,#龍鬚糖 你唔難食到,但大部分都喺一早整好入晒盒(又爆炸糖.又朱古力味.又芒果味嗰隻呢...)
其實喺鑽石山附近有位姨姨就有得賣即拉嘅龍鬚糖,口感會鬆化啲,入口即溶嘅感覺強烈啲,而且無咁痴牙添!不過就真係要快啲食喇!因為耐咗會變硬架!
想知確實嘅位置直接問我啦,廢事累到人啦👻

👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
*********************************
鑽石山
*********************************
☝🏻️☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻
💁🏼作為一個foodie,一星期分分鐘7日都出去食飯,隨著年齡增長⋯大家應該都明⋯繼續落去應該ig個框都放唔落我!所以衣加開始食住減( 無錯!世界上已經無野可以阻到我食😂)想睇下我成唔成功,快啲follow我啦!🤘🏻🤘🏻🤘🏻

沒有留言:

張貼留言