2017年10月8日 星期日

🐶親子活動 狗狗樂園🐶


今次帶埋小Blue去搵食!中秋節應該好多人都去咗BBQ ,尤其係去燒烤場,唔洗霸爐之餘,又唔洗搬野!不過帶小B去燒烤場嘅話都真係幾危險,一個唔小心隨時變咗烘燶B!


同小B去公園玩嘅時候識咗班狗友~星期六約埋一齊去#元朗 #蘇家莊 #游水 #燒野食 !



寵物泳池唔算太深,水位去到我大腿,設有寵物救生衣同幾張吹氣浮床影相~

游完水之後可以自己幫狗狗沖埋涼,有冷氣房同3部風機,小B吹咗兩小時先乾得晒,辛苦死我!不過喺到沖好過喺屋企搞到全屋毛,吹完仲要吸餐死!


燒烤同價錢比大家參考下:
#乳豬 、 雞翼、豬扒、牛扒、魚柳、海蝦、雞肉腸、芝士腸、牛丸、墨魚丸、什菜包、什、菇包、方包、蕃薯、粟米、司華力腸
飲品:每位4盒/罐。2煲涼茶(免費)
🐷🐔🐮🐟🍤🍞🌽🍠
我地一行40人19狗,
由4點玩到10點,每位$270
狗狗游水每隻平均+$100 (大小收價不同)
*$370可以同佢玩足大半日,對我嚟講有得同佢沖涼已經乜都抵晒!值得推介!
💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
價錢:💖💖💖💓  味道:💖💖💖💓 
賣相:💖💖💖💓  環境:💖💖💖💖  
(5💖最高)
-----------------------------
蘇家莊
元朗錦上路金水南路
-----------------------------
👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
想睇更多吃喝玩樂資訊?快啲Follow我啦!
FB:stellasheafoodiary
Ig: stellasheaa
Blog:Stella's hea食玩部屋

沒有留言:

張貼留言