2018年2月24日 星期六

🍍真係「菠蘿」包🍍

新年去 #東涌 outlet掃平貨,掃貨前梗係要食啲野先!東涌站外邊 #新開 咗間 @菠蘿仔食堂 記得之前好似做過小食車?



#下午茶 時段 #鮮忌廉菠蘿包 連飲品$33蚊!轉特飲嘅話就半價~我就轉咗 #菠蘿冰 喇!




鮮忌廉菠蘿包 (分數:7/10)
最值得一讚嘅係個菠蘿包面真係好鬆脆!而啲鮮忌廉亦混入咗菠蘿味,算係甜而不漏。但缺點係,其實啲菠蘿本身唔夠甜,份量唔多。而且 #菠蘿 只係放喺中間,上圖係我要打開個包挑出啲,先可以影到咁嘅效果。單叫一個 #菠蘿包 $6蚊, 鮮忌廉菠蘿包就要$23蚊。抵唔抵就真係見仁見智喇。

菠蘿冰 (分數:6/10)
菠蘿冰就真係唔多建議大家叫喇,除非你真係好鍾意食菠蘿!因為成杯野只有一個賣點,就係有成半杯鮮菠蘿!但「冰」只係菠蘿水⋯仲要好淡⋯我諗如果改做梳打/直接倒罐7-up落去會好飲啲!
🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤
-----------------------------
菠蘿仔食堂 (東涌)
東涌港鐵東涌站22號舖
-----------------------------
👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
想睇更多吃喝玩樂資訊?快啲Follow我啦!
FB:stellasheafoodiary
Ig: stellasheaa
Blog:Stella's hea食玩部屋

沒有留言:

張貼留言