2018年2月28日 星期三

玫瑰梳乎班戟x邪惡朱古力

工廈活化,除咗觀塘區做得有聲有色之外,其實位於荔枝角嘅D2 place入面,亦越開越多鋪頭。除咗有好多小店、親子樂園、餐廳之外,商場入邊仲會不定期舉辦小型市集。更突顯到置身喺工廈之中嘅D2 place與別不同。


地下樓層有幾間餐廳,其中一間佔為比較多,環境又比較寧靜嘅就係Holly Brown Coffee!門口仲寫住星期一至五,六點後均有50% Off!不過就唔包飲品同甜品~

Haystack onion Angus Beef Burger $148
[分數:8/10]
先叫兩份主食,漢堡包類都有成九款選擇,當中包括有牛、魚、羊、雞及素菜包。而我就揀咗安格斯洋蔥漢堡,入面有安格斯牛肉漢堡扒、煎蛋、洋蔥、蕃茄、生菜同車打芝士,再配上燒烤醬。另外,旁邊仲有一大堆薯條伴碟!

Haystack onion Angus Beef Burger $148
[分數:8/10]
最吸引人嘅絕對係包面上水啷啷嘅太陽蛋!由於佢嘅洋蔥原來係炸洋蔥圈,再加上厚厚嘅漢堡扒,切起上嚟真係有啲困難。漢堡包面夠鬆脆,漢堡扒唔會煎得太老,入面仲有啲肉汁。再加上切開太陽蛋嘅時候,蛋汁滲入餡料入面,食落去特別香滑!

Margherita $118

[分數:7.5/10]
因為漢堡包已經有大大件漢堡扒,所以薄餅就揀清少少嘅Margherita。唔好睇佢好似剩係得番茄醬同芝士,其實當中已經混入左四種芝士,包括有mozzarella、jack & cheddar、parmesan、feta cheese!真係啱晒鍾意食芝士嘅我,如果餅皮可以再焗得脆身啲就更好喇!


Willy chocolate party $128
[分數:8.5/10]
食完兩款主食之後,終於到甜品啦!呢杯其實都唔知當佢係飲品定甜品好!最底下嘅係凍朱古力,杯邊痴滿左Oreo餅碎,四四方方嘅係chocolate brownie ,而最頂層嘅就係一杯倒轉咗嘅雪糕,雪糕筒邊仲要有埋朱古力脆皮!

Willy chocolate party $128
[分數:8.5/10]
由面食起!朱古力雪糕非常濃郁,朱古力脆筒亦好好食!反而chocolate brownie有少少似蛋糕,但質感口實啲,朱古力味冇想像中咁濃。至於底下嘅野飲,朱古力味亦都好濃,如果三者之中作比較,一定係雪糕嘅朱古力味最濃!不過飲/食半杯已經想投降了!


Rose Cream Butterfly Soufflé Pancake $168
[分數:7/10]

最後仲有一個超靚嘅蝶舞翩翩!其實係一個特大嘅梳乎班戟!粉紅色嘅係玫瑰忌廉,上面仲擺咗幾隻蝴蝶同花花做裝飾。另外亦會配埋一球玫瑰味雪糕。梳乎班戟真係份量十足 !班戟口感綿軟,但鬆軟度比一般嘅實少少,所以雖然係甜品但都幾飽肚!再加埋上面面嘅忌廉,一次過食太多真係會有啲漏。不過如果配埋個玫瑰雪糕一齊食,可以降低膩感!不過真係建議四個人食應該會更加適合。
******************************
Holly Brown Coffee Roasters (荔枝角)
荔枝角長順街15號D2 Place二期地下1號舖
******************************
以上消費:$472
味道:8/10
環境:8.5/10
服務:8.5/10

衛生:8.5/10
抵食:8/10

沒有留言:

張貼留言