2018年2月24日 星期六

新年食餐好!壽司藝Omakase!

新年食返餐好嘅!去大坑食餐omakase先!平時好少去依區,附近嘅食店都好似已經變咗唔少~不過其實自己幾鍾意呢種靜中帶旺嘅感覺,只係呢區對我嚟講真係有啲遠~要有時間先可以過嚟行吓!

壽司藝嘅環境同一般嘅有少少唔同,成個環境感覺光猛啲,而且地方大啲,唔只有吧枱位,仲有一間細房喺近門位置!

Omakase主要分為3款,月 $1080、彩 $1280、藝 $1680。「藝」入面包含咗六個類別嘅食品,有前菜、刺身、熱食、壽司、湯品同甜品。

選好後,店員先為我地遞上前菜!
前菜好精緻,有海蝦、海膽豆腐、春筍。當中最特別嘅係海膽豆腐,外表有啲似玉子頭腐,但口感實少少,仲有陣海膽味添!

之後到刺身喇!喺開始前,師傅會喺我哋面前即磨山葵!新鮮山葵嘅味道口感同平時現貨嘅完全唔同,香而不嗆。



左口魚刺身
第一款係左口魚刺身,有兩款食法。一款係將左口魚切成薄片,而裙邊位置就經過火灸!薄片口感比較爽彈,而裙邊位邊就會比較有口感,越咬越香。

粒貝 (海螺)
大大隻海螺即開即食,上面放嘅係新鮮海苔。先印一印檸檬,然後再食!口感爽脆味道鮮甜,再加上少少海苔嘅味道,完全唔覺有腥味!


牡丹蝦
食緊粒貝嘅時候,師傅已經係我地面前拆緊大大隻牡丹蝦!可以邊睇表演邊食!無需多講,牡丹蝦鮮甜無比!至於牡丹蝦頭,師傅會拎俾廚房炸咗佢!炸蝦頭揸得好香脆,可以成個食晒!


深海池魚
拖羅以外,深海池魚係我第二款最鍾意嘅刺身!口感結實得嚟又有啲爽彈,食落帶脂香,但又唔會好似拖羅咁漏,食多幾件都唔怕!



鯖魚
平時都鯖魚其實普普通通,因為鯖魚多數有陣腥味。試咗一啖竟然唔覺有腥味,問一問師傅,原來早排係鯖魚季,所以先會用來做刺身。另外兩件就會用火輕輕燒一燒,令味道更香,更加容易入口!


蟹醋啫喱毛蟹
咁多款刺身入邊最精緻嘅就係呢杯加入左蟹醋啫喱同大量毛蟹肉嘅高杯!紫色一粒粒野係紫蘇花,唔止顏色靚,入口仲會有陣陣香味!師傅已將毛蟹提早拆肉,真係每啖都係心機!再配埋晶瑩剔透嘅蟹醋啫喱,入口即溶,帶微酸及醋香,既相配又清新!



拖羅
終於輪到我最愛嘅拖羅壓軸出場!師傅喺粉嫩嘅拖羅上界上格紋,令拖羅更易做到入口即溶嘅口感,脂香滿溢!
而另一個食法就較為少見,先將拖羅用火輕灸,配埋紫蘇葉,再用紫菜包著一齊食!經燒過嘅拖羅,脂香同樣濃郁,油膩感稍為降低,再加上紫菜同紫蘇葉,令油膩感大大下降。不過對於喜歡脂香味濃嘅我,就會偏向乜都唔加,直接收入口了!

西京燒
食完刺身之後會有一道熱食-「西京燒」即係燒雪魚 。食完咁多凍野之後食返啲熱野感覺舒服。鱈魚燒得啱啱好,肉質嫩滑,魚皮帶微脆,加上皮下嘅一層魚脂,絕對係又香又嫩!


炸泥鰍魚
炸泥鰍魚真係第一次食!師傅仲要喺魚缸即時取出魚仔!再拎入廚房炸!細細條嘅泥鰍魚炸得透切!炸到成條脆卜卜!用嚟送酒一流!


帶子壽司
終於嚟到壽司一環,所有壽司師傅都會先沾上醬油,所以基本上可以即刻放入口!帶子切半後,依然厚厚的,入口當然口感十足,鮮甜非常!

赤睦魚壽司
「赤睦魚」因為之前未食過,所以師傅講咗幾次先聽到個魚名!肉質彈牙帶魚香,味道唔錯。


海膽壽司
睇住師傅開咗盒海膽一層一層疊上去,已經係一種享受!海膽鮮甜完全冇苦味,成件放入口,一啖咬落去所帶嚟嘅爆漿感,繼而係海膽嘅香味充斥著成個口腔,嗰種幸福感實在無法形容!

三文魚籽壽司
食完海膽壽司,再嚟多件爆漿感壽司!就係粒粒一樣咁飽滿嘅三文魚籽!黃色一點點嘅係柚子皮,令成個感覺更加精美。三文魚籽味鮮,鹹度比一般低些少,所以即使一次過放入口,都唔怕味道過鹹!

右口魚壽司
我無寫錯,更唔係左右不分!依款真係叫「右口魚」!經火灸過之後,好清楚可以睇到佢嘅油光!入口唔止香,仲有埋入口即溶嘅感覺!好好食!


拖羅蓉手卷
接近尾聲嘅時候,就有一個小小嘅手卷。師傅係我地面前即時製作拖羅蓉,除咗有拖羅之外,再加入埋黃蘿蔔同蔥粒去增強口感同提味!由於拖羅蓉夠多,即使配上壽司飯同吃,味道都唔會被蓋過!

湯品-魚湯
食甜品前,先飲一個魚湯。魚湯煲到奶白色,湯入面會有一件魚肉同豆腐。又係食完一輪凍野之後,嚟碗熱辣辣嘅魚湯,感覺舒服!

甜品
甜品意外地有驚喜!因為唔止得一球雪糕,仲有埋紅豆、黃豆粉同白玉丸子陪襯,連底下嘅脆餅都食得!比一般omakase 淨係比生果或者一球雪糕作為甜品豐富好多!

******************************
壽司藝 (大坑)
大坑浣紗街九號地下
******************************
以上消費:$1,850/位
味道:8.5/10
環境:8.5/10
服務:8.5/10

衛生:8.5/10
抵食:8/10


沒有留言:

張貼留言