2017年8月15日 星期二

《日本玩乜好?》軍艦島の電影。現實大不同 !


🚧🚧軍艦島🚧🚧 (少量劇透)
因為上年去福岡旅行嗰時去咗#軍艦島 參觀,要突登早起join本地團坐船過去~
🛥
行程會先後上兩個島,第一個島喺去睇軍艦島嘅資料館,睇完上返船就出發去軍艦島!
其實成團只係得我地喺外地人,導遊叫幾點上船我地都係勉強聽得明,所以上第一個島時有啲失望,以為坐咁耐船就係睇個資料館,仲要好快就上返船⋯
🙈🙈
資料館主要講吓歷史背景,同埋有啲掘煤工具&昔日照片睇⋯問題嚟喇⋯
睇完啲相同資料,俾人一個好完善嘅感覺,有學校有宿舍住宿供應⋯
感覺好好福利,一人掘煤全家受惠咁⋯
🤔🤔🤔
但當睇完套戲後⋯真係⋯他媽的⋯我受騙了嗎⋯
原來當中有啲區域係咁悽慘⋯男嘅當奴隸⋯女嘅就⋯
之後仲要大屠殺⋯
😭😭😭😭
原來我一直以為好美好,好靚好壯觀嘅地方背後有個咁慘嘅故事⋯
可能自己親身去過,所以睇完之後個感覺更加強烈⋯
😞😞😞😞😞
不得不提喺「軍艦島」嘅拍攝手法真係好厲害⋯
故事比較長,交代咗好多細節,仲要一次過有齊「親情」、「愛情」、「兄弟情」等等⋯
令我忍唔著整返條片仔出嚟抒發吓感受⋯
📽📽📽📽📽📽
Btw衣套戲真係好值得睇!
想睇吓軍艦島嘅現場實景就去片啦!

👋🏻👋🏻👋🏻👏🏻👋🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
想睇更多吃喝玩樂資訊?快啲Follow我啦!
FB:stellasheafoodiary
Ig: stellasheaa
Blog:Stella's hea食玩部屋

沒有留言:

張貼留言