2017年8月30日 星期三

F1 Cafe - 去屏山賽車🏁

屏山真係一個臥虎藏龍嘅地方,先有大排長龍嘅茶座,再有特別肉餅飯!依加又俾我發現一間名車主題Cafe - F1 Cafe!坐輕鐵去到坑尾村站,向前行見到有樓梯行落去,直行入村轉右就搵到!餐廳雖然唔大,但只要見到有啲特別嘅車停泊定喺門口,再加埋大大塊跑車牌面就一定唔會錯!



餐廳地方唔算大,但內裡設計得非常有心思!所有座位都用了賽車櫈!枱嘅下方就用了車轆組成,而且每張都唔同,我嗰張係「林寶」~另一邊嘅天花板上邊仲有盞賽車比賽嘅燈添~


餐湯及牛角(連特飲) +$40 
Soup w croissant
[分數:8/10]
食物種類都幾多,有2人或4人套餐,亦可散叫。散叫可以加錢跟埋餐湯同飲品。按飲品種類劃分3種收費,普通飲品+$30、特飲+$40、酒類+$50。
是日餐湯是雜菜湯,而餐湯所配的,竟然是牛角包!暖暖的牛角包入口鬆軟,實在令我喜出望外!


小食拼盤 $98
Snack Combitation
[分數:8/10]
先來個小食拼盤,入面有炸魷魚圈、蜜糖雞翼同芝士焗薯條。全部食物都熱辣辣即叫即炸,魷魚圈唔會太韌,輕易就咬得開。蜜糖雞翼炸完再淋蜜糖,又甜又香脆。而芝士焗薯條上面嘅芝士雖然唔算好多,但就可以拉出芝士絲~令人滿足!至於兩旁嘅沙律菜,餐廳都有加咗醋汁,唔會浪費。


賽車手薄餅 $98
F1 Racer Pizza
[分數:8/10]
6款薄餅入面,我地就揀咗個名最特別嘅賽車手薄餅!原來入面係有芝士、辣肉腸、咸牛肉同火腿等等⋯真係落足料⋯除咗芝士夠多之外,因為加咗辣肉腸同咸牛肉嘅關係,令薄餅變得惹味之餘又帶有鹹香!


F1 燒牛肋骨 $188
F1 roasted beef short ribs
[分數:8.5/10]
長長嘅肋骨,睇到已經覺得非常勵害!估唔到一間隱世Cafe都會提供到咁有份量嘅美食!肋骨下面仲放滿晒薯條同蔬菜伴碟!真係份量十足!肉質方面,餐廳烹調時間控制得岩岩好,肋肉唔止有肉汁,入面仲好粉嫩添!食落去有少少口感,肉味都幾重,幾香口!咁嘅價錢認真抵食!

賓利特飲 (跟餐)
Bentley Special Drink
[分數:7.5/10]
特飲全部用跑車名命名,有法拉利、林寶、保時捷⋯幾有心思!而我就揀咗「賓利」~其實佢係一杯菠蘿梳打,入面放咗色彩繽紛嘅啫喱,食完油膩野飲返啖梳打真係舒服晒~

溫馨提示
餐廳附近唔止有得免費泊車,仲有得睇埋名車!幫襯完搵老細買車唔知有無折呢😆


********************************
F1 Cafe (元朗)
元朗屏山坑尾村105號地舖
*********************************
以上消費:$ 467
味道:8/10
環境:8.5/10
服務:8/10

衛生:8/10
抵食:8/10




沒有留言:

張貼留言