2017年8月4日 星期五

Infinity - 🍳😲All day breakfast😲🍳

🍳😲All day breakfast😲🍳
依幾日無乜update到運動情況,係時候追返啲post喇!
🏋🏻
呢個all day breakfast只能夠話係曬quota...
收成$128+10%,仲要唔包嘢飲都算⋯味道仲⋯其實all day breakfast入面嘅嘢真係同部隊鍋好相似,都喺啲加工食品/罐頭嘢!理論上好難整得唔好食⋯
🙄🙄
考功夫嘅睇嚟得炒蛋⋯咁就出事喇⋯唔知係咪落忌廉落多咗啦⋯搞到顏色又淡蛋味又無乜,食落仲甜甜地⋯
🍳😩🍳
其他野感覺真係就咁整熟佢就算,煙肉無煎香唔香口,牛角包仲要焗濃咗添⋯腸就最好食喇,因為條腸本身味道唔錯,蘑菇好彩仲算濕潤⋯
😞😞😞😞
唉⋯all day breakfast食完應該係好滿足,但食完呢個我係有失落感⋯
👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
想睇更多食評?直接去我blog啦!
*********************************
Infinity Workshop Cafe (旺角)
旺角登打士街43H號登打士廣場5樓全層
*********************************
☝🏻️☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻
💁🏼作為一個foodie,一星期分分鐘7日都出去食飯,隨著年齡增長⋯繼續落去應該ig個框都放唔落我!衣加開始食住減( 無錯!世界上已經無野可以阻到我食😂)想睇下我成唔成功,Follow我啦!🤘🏻🤘🏻🤘🏻

沒有留言:

張貼留言