2017年9月27日 星期三

🍠紫薯紫到悶!嚟個黃蕃薯西多!🍠

近排乜都係紫薯,但其實我對紫薯味只係一般般,純粹鍾意個紫色。所以相比起紫薯,其實我更鍾意黃心 #蕃薯 !由其係日本細細條嗰種!
今次比我搵到間終於唔係用紫薯去整嘅特色 #蕃薯西多 ! #西多 本身都幾厚吓,餐牌仲寫咗 #麵包 係由餐廳自家烘焙,食落都幾鬆軟吓,不過蕃薯蓉啲水份搞到中間啲包濕咗啲!

一切開就見到入面有層厚厚嘅蕃薯蓉!蕃薯蓉經過加工,所以食落都幾甜,建議一開始唔好落咁多糖漿住,試一試個甜度先

#下午茶 價連飲品一份$32蚊,+$15蚊可以轉做蕃薯奶茶。不過其實就咁食件西多都已經幾飽吓,所以我飲檸茶消下膩就算。食紫薯食到悶,整返件黃薯版本都幾有新鮮感!
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
價錢: 💖💖💖💖 味道:💖💖💖💓  
賣相:💖💖💖💓  環境:💖💖💖💓  
(5💖最高)
-----------------------------
-----------------------------
👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
想睇更多吃喝玩樂資訊?快啲Follow我啦!
FB:stellasheafoodiary
Ig: stellasheaa
Blog:Stella's hea食玩部屋

沒有留言:

張貼留言