2017年9月27日 星期三

新舊交纏。太子永興冰室

發現太子有間新興懷舊冰室!又新又舊?即係點呀?因為佢地嘅裝修同環境都比較似新式嘅茶餐廳,之不過食物方面就加入咗唔少特色同懷舊嘅款式~

環境方面好光猛舒服,以梳化卡位為主,不過牆上就用咗帶有舊香港味道嘅壁畫


食物款式都幾多元化,全日推介項目就係最有特色嘅,當中最特色嘅就有吉列安格斯牛扒 、焗咖哩雞飯/鮮茄豬扒飯多士盒!想食得簡單啲嘅,當然都會有常餐、特餐、炒粉麵、湯麵提供

雪糕紅豆冰 跟餐+$18
[分數:8/10]
先嚟杯雪糕紅豆冰!紅豆比例佔4分1,煮到有少少起沙,即使加埋雪糕落去都唔會太甜,不過可能冰粒多咗啲,所以奶味一般般,主要靠雪糕去提味,如果冰粒可以改用埋碎冰/刨冰,感覺就更加懷舊喇!

吉列安格斯牛扒 $168
[分數:7.5/10]
跟友人點了每人一份全日推介套餐~安格斯牛扒可選吉列或和煎,我們當然要選吉列版本!牛扒可跟意粉/飯或薯菜,而我就選了薯菜~薯條的份量蠻多的!醬汁方便就選了磨菇汁!

吉列安格斯牛扒 $168
[分數:7.5/10]
吉列牛扒的外觀有點似炸魚柳,切開後就能看到肉色粉嫩的牛扒,不過脆皮跟牛扒有點分離的跡象,要小心地將牛扒切開才不至完全皮肉分離。入口表面香脆,而內裡則帶點口感,牛扒帶少許肉汁,份量同樣十足!

焗咖哩雞飯多士盒 $68
[分數:8/10]
而另一份套餐就選了焗咖哩雞飯多士盒~多士盒是切切實實的,用一個四四方方的麵包,騰空中心位置,加入咖哩雞飯,然後再放進焗爐。多士盒頂是滿滿的咖哩雞,咖哩汁還多得瀉了下來!再加上金黃色的烤芝士,吸引極了!

焗咖哩雞飯多士盒 $68
[分數:8/10]
多士盒表面香脆非常,咖哩汁帶微辣,薯仔煮得夠腍入味,而雞件則大大件的,同樣惹味!切開多士盒的一息,再翻開咖哩雞,終於看得見白飯了,不論是白飯或麵包配上咖哩汁同吃,一樣相配!不過白飯及麵包同樣是撐胃之物,建議二人分享為佳



巨型梳乎厘 (原味)$88
[分數:8.5/10]
最後的主角就是巨型梳乎厘!!有抹茶及原味可供選擇~雖然梳乎厘比人頭還要大!但由於內裡密度不高,所以作為飯後甜品也不怕~梳乎厘入口綿綿的,由於已經預先加糖,所以無需再添加煉奶。梳乎厘充滿了蛋白香,底部相對濕潤,幾經辛苦下二人終於把這個巨型梳乎厘消滅了!

********************************
永興冰室 (太子)
太子彌敦道776-778號地舖
*********************************
以上消費:$380
味道:7.5/10
環境:7/10
服務:7/10

衛生:7.5/10
抵食:8/10


沒有留言:

張貼留言