2017年9月8日 星期五

Outdark (尖沙咀) - 冰涼燒酒配炸雞!

一個熱辣辣嘅聖誕節,當然無人想過。但如果調返轉,喺炎炎夏日可以你預早感受吓聖誕氣氛呢?咁又唔同講法喇!


餐廳設計得幾有氣氛,暗暗地嘅環境,再配上星星閃燈,感覺都幾浪漫,始終都係聖誕節嘛~點都離唔開「浪漫」依樣野。一間浪漫嘅韓國餐廳,又點會少咗「愛情鎖」依樣咁有代表性嘅裝飾!成件事即刻變得韓國晒!

西瓜燒酒冰 $198
[分數:8/10]
今次主要為依度嘅特色燒酒而嚟!之前少少地試過士多啤梨米酒,感覺唔錯。所以今次嚟個終極啲嘅西瓜燒酒冰!價錢貴多$60蚊,但份量亦會多啲,而且仲會用半個西瓜嚟裝酒!呃like一流!


西瓜燒酒冰 $198
[分數:8/10]
半個西瓜入面已經預先放好咗一大舊碎冰山,之後店員就會幫我地先落雪碧,後落燒酒,然後再將碎冰山篤碎!最後加埋啲西瓜波波落去就完成~因為加咗好多碎冰落去,所以飲落酒味唔會太濃,反而甜度較高。

雙併炸雞 $192
[分數:8/10]
炸雞分咗5種口味,我地揀選咗原味同香蒜蜜糖味。雙併炸雞嘅份量比我地想像中多,因為除咗有兩款口味嘅炸雞之外,仲會配埋薯格、薯角同薯條⋯炸雞入口多香脆,兩款味道當中,我就偏愛後者,食落甜甜地,而且加咗醬汁之後,感覺濕潤啲之餘,味道仲更加有層次添!


芝士豬肋骨 $332
[分數:8/10]
芝士豬肋骨嘅份量同樣十足!足足有成8條肋骨!鐵板上仲有紫菜飯、泡菜、菠蘿、蛋邊同大量嘅芝士!真係好豐富!等我地影完相之後,店員就開始幫我地捲肋骨~首先將啲芝士加熱軟化,之後就可以正式開站捲!你睇吓啲芝士可以拉到幾高!真係好吸引!


芝士豬肋骨 $332
[分數:8/10]
店員用純熟嘅手法將芝士捲上豬肋骨到!捲得又靚又均勻!之後我地自己再捲嘅時候,硬係捲到邊多邊少咁,技術嘅野真係要熟能生巧!佢地嘅芝士都幾有口感,淡淡地帶有芝士香。而豬肋骨就煮得夠腍又入味,辣度適中,如果怕辣嘅話可以捲多少少芝士中和返。順帶一提,芝士拌紫菜飯都好好㗎~


********************************
Outdark (尖沙咀)
⼀尖沙咀厚福街8號H8 17樓
*********************************
以上消費:$ 795
味道:8/10
環境:8.5/10
服務:8/10

衛生:8/10
抵食:7/10


沒有留言:

張貼留言