2018年1月17日 星期三

城寨風味-首嚐鱷魚背膠

聖誕同屋企人唔食西餐食中餐!唔怕同人迫之餘又唔會坐地起價~之前都有去過城寨風味,記得啲菜式比其他餐廳特色啲健康啲,而且又可以度身訂做!
今次帶屋企人食特別啲!喺門口巳經有大大個餐牌介紹!係連我自己都未食過嘅「富甲天下」!想知究竟係乜就睇落去啦!

七味黃金豆腐 $68
[分數:8.5/10]
先食個小食-七味黃金豆腐!出面好多時都係炸豆腐粒,而呢到就會切成一件件。外層脆皮好薄,但入口仍然好脆!而豆腐就好嫩滑,熱辣辣好好食!


川貝海底椰燉鱷魚肉1鼎 約$65/位
[分數:8/10]
燉湯就揀咗川貝海底椰燉鱷魚肉,鱷魚肉同川貝一樣可以止咳,加埋海底椰啱晒冬天飲!而且一盅盅咁上,夠晒熱飲完暖笠笠~下一道菜「富甲天下」同鱷魚都有關係㗎~

富甲天下$1688
[分數:8/10]
重頭戲嚟喇!「富甲天下」!碟邊仲有隻鱷魚襯埋添~而中間一大塊凹凹凸凸嘅其實係鱷魚背膠!因為佢本身無乜味,所以主要靠個汁嚟提味,所以望落會有啲似炆花膠咁。


富甲天下$1688
[分數:8/10]
背膠入面一粒粒凸起嘅野原來係好似核咁,唔食得嘅~而背膠我會覺得似花膠同海蔘嘅混合體,口感似海蔘,但又帶點花膠嘅舔口,幾特別。應該都有幾多骨膠原!

米蘭野菌帶子$178
[分數:7/10]
乾身嘅帶子比較少見,底下再配埋炒野菌,兩者仲加咗香草落去炒喺其他地方暫時未見過依款菜式~野菌經炒香後變得更為香口,相比之下佢嘅味道竟然比帶子更加吸引!

荷葉花旗蔘蒸雞$168
[分數:7.5/10]
荷葉飯就食得多,但淨係蒸雞又真係少啲,而且仲加咗花旗蔘入去!不過放心,花旗蔘味唔算太重,所以唔會有苦味~蒸雞夠嫩滑,帶淡淡荷葉香。另外雞面上仲有少少紅棗杞子提味,感覺夠晒滋補!

魚米龍躉泡飯$148
[分數:8.5/10]

泡飯入面加咗大量菜粒,睇落好清好健康,另外仲加咗啲蔥花、芫茜、冬菇提味,而啡啡白白嗰啲就係龍躉粒喇!泡飯湯底好鮮甜,飯粒軟硬適中,加上大量嘅菜粒,即使食完咁多野都唔覺有膩感,唔會食唔落~

******************************
城寨風味 (九龍城)
九龍城南角道6-6A地下
******************************
以上消費:人均$500
味道:7.5/10
環境:8/10
服務:8/10

衛生:8/10
抵食:8.5/10

沒有留言:

張貼留言