2018年1月9日 星期二

🥪重量級韓式吐司🥪




🥪重量級韓式吐司🥪
灣仔最近新開咗間吐司咖啡店,其實佢地無特別寫明係 #韓式 #吐司 ,之不過一睇佢個樣就會令人諗起 #韓國 #Isaac !不過相比之下,呢間嘅款式會更多,而且仲幾有創意添!
💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️
手打安格斯芝士漢堡吐司+飲品 $63
[分數:7.5/10]
入面件手打漢堡真係超巨型!基本上就咁拎起食係無乜可能!入面仲有芝士、粟米蛋同大量椰菜絲!漢堡都幾多肉汁,但正因為咁,底下塊包食到一半時已經吸到淋晒,所以最好一係食快d,一係拎開底嗰塊包先!
🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔
煙背肉芝士吐司 $33
[分數:7/10]
煙背肉同煙肉其實差唔多,重點係佢無咗嗰行脂肪!不過呢款就比較鹹啲,如果佢落多少少士多啤梨醬中和下,應該會好好多。同埋多士無乜牛油,雖然肥就肥啲,但用多啲牛油煎香塊包應該會仲正!
🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪
美式士多啤梨S’ mores吐司 $24
[分數:8.5/10]
最鍾意個甜品!賣相夠吸引!多士好體貼地已經切開咗,所以拎上手時啲綿花糖唔會整到周到係!多士夠脆,上邊又有薄薄一層榛子醬,加埋片士多啤梨片中和下個甜度,好食得黎又唔會太漏!$24蚊抵食!
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
望見店名,令我記起曾幾何時都聽過一句‘’You Deserve Better ‘’耐人尋味嘅一句說話。不過點都好,人總要向前看。唔知下次聽到‘’You deserve it‘’呢句,又會係正定負面呢。
🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪
價錢:💖💖💖💖  味道:💖💖💖💓
賣相:💖💖💖💖  環境:💖💖💖💓
(5💖最高)
-----------------------------
Deserve Better Toast & Coffee (灣仔)
灣仔灣仔道181號長春大廈C舖
-----------------------------
👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
想睇更多吃喝玩樂資訊?快啲Follow我啦!
FB:stellasheafoodiary
Ig: stellasheaa
Blog:Stella's hea食玩部屋

沒有留言:

張貼留言