2018年1月7日 星期日

壹級日本料理-大大碗。抵食晚市丼飯!


假期入大圍搵朋友,夜晚帶我去咗間幾抵食嘅日本餐廳打邊爐!平時好少去大圍,原來街市出面有幾間好似獨立屋仔嘅都係餐廳嚟~





晚市時段有丼飯/拉麵套餐,亦可以散叫。另外仲有日式火鍋類,有雪酒准山雞、安格斯生牛肉同黑豚鍋。火鍋本身已包一盤蔬菜,如果想要多幾款就可以自行另加。


極上三文魚腩(6片) $98
[分數:8.5/10]
食日本野點都會想食下刺身!所以一開始就先嚟個極上三文魚腩!魚腩上面深深嘅格紋真係夠晒吸引!
食落爽爽地,之後係陣陣油脂香!魚油多得黎又唔會太漏!開飯前每人2-3片就啱啱好~


藍旗呑拿魚蓉帶子蟹籽丼飯 $98
[分數:8/10]
自選配搭晚餐有平有貴,最平只係$38蚊就有份!我地就分別叫咗兩個飯~
分別係:藍旗呑拿魚蓉帶子蟹籽丼飯同蟹特盛!
藍旗呑拿魚蓉帶子蟹籽丼飯,個名夠晒長,認真架勢!出到嚟實物一樣令人眼前一亮!呑拿魚蓉夠晒多!上面仲有蟹籽、芝麻粒同帶子做陪襯~
啖啖都感覺到呑拿魚蓉嘅軟綿、蟹籽嘅鹹鮮同淡淡嘅芝麻香,每啖嘅口感都非常豐富!


蟹特盛 $88 
[分數:8/10]
如果唔鍾意食生野,就可以揀蟹特盛!入面有松葉蟹膏、蟹肉、蟹柳同蟹籽~同呑拿魚蓉丼一樣咁豐富!平時食有蟹肉嘅野,啲蟹肉多少撕到碎濕濕,得少少蟹肉絲咁,但呢到嘅蟹肉真係一舊舊!所以食落唔會太淡,而且飯上面仲加咗味素,再加上蟹膏,味覺絕不單調!
和風炸餃子(2隻) 跟餐+$18
忌廉蟹肉薯餅(2件) 跟餐+$18
[分數:8/10]
小食炸物方面,晚市套餐可以加$18就有兩件!我地加咗炸餃子同忌廉蟹肉薯餅。餃子炸得好脆身,個外皮卜卜脆好香口。而蟹肉薯餅就表面鬆化,入面就係滿滿嘅薯蓉,而正中間位置就有少量忌廉,令薯蓉保持濕潤同口感更加順滑,大大件好抵加!


安格斯生牛肉鍋 $188
[分數:8/10]
其實今次嚟最主要嘅目的就係打邊爐,天氣凍凍地食就最啱~3款鍋底之中我地揀咗牛肉~啲安格斯生牛肉片切到成塊牛扒咁!當然係薄切啦!但望落巳經夠晒吸引!另外仲會跟埋一大份蔬菜,有豆腐、冬菇、金菇、小唐菜、紅蘿蔔等等⋯連埋大大個鍋可以另外加料打邊爐!



安格斯生牛肉鍋 $188
[分數:8/10]
牛肉鍋本身無跟麵食,我地追加咗份手打烏冬!安格斯牛大大片,相比起平時嘅肥牛,脂肪比例明顯少好多,食落肉味會重啲,再配埋烏冬底同啲蔬菜,真係成碗牛肉烏冬咁!最好嘅係佢地嘅烏冬夠彈牙有口感!最怕食到啲軟淋淋嘅,真係會影響晒成個鍋!抵加!

******************************
壹級日本料理 (大圍)
大圍美田路30號美林邨熟食亭1-4號舖
******************************
以上消費:$582
味道:7.5/10
環境:8/10
服務:8/10

衛生:8/10
抵食:8.5/10

沒有留言:

張貼留言