2018年1月26日 星期五

Pasta Zone-平食正宗意大利手工意粉


前排葵廣當旺,近排發覺觀塘同將軍澳彈起!所以今次同大家介紹一間喺觀塘工廈嘅一間意大利小店!真係有意大利人坐陣㗎!
小店主打各款手工意粉同雲吞,有幾款真係未曾試過,最重要係每碟只係$68-$75!性價比高! 抵食

蒜蓉煮青口 $48
[分數:8/10]
份量足,細細粒容易食,多人share就最啱~除咗蒜蓉仲加咗啲意大利臘腸粒提味,所以鮮甜之外,仲帶幾分咸香,令味道變得更加豐富





巴馬火腿配蜜瓜 $38/3件
[分數:7/10]
小食之中最特別嘅一定係巴馬火腿配蜜瓜,整到成隻帆船咁,大大件夠吸引!味道方面,嗰日嘅蜜瓜夠甜夠多汁,唯返$13蚊左右一件,抵食!




手工扭紋粉配車厘茄汁 $68
[分數:8.5/10]
幾款特色意粉入面,我最鍾意嘅就係呢款!個樣有啲似螺絲粉,但食落超有口感,好煙韌!另一方面,因為佢比較幼身,所以又唔會得表面有味!配埋酸酸地嘅車厘茄汁,好醒胃!


貓耳朵配鯷魚橄欖汁 $68
[分數:8.5/10]
貓耳朵反而無想像中咁有咬口,比較薄身,容易入味。但口感會比扭紋粉軟反些少!鯷魚橄欖汁比較少見,個樣有啲似中式啲欖菜,橄欖味都幾濃下,仲有少少鯷魚嘅咸鮮,都幾特別


手工小方型牛肉餡配忌廉汁 $68
[分數:7/10]
呢款我會覺得乾身咗啲,而且雲吞仔細細粒,唔係好感受到佢入面嘅牛肉餡,可能始終偏愛有口感嘅野,雖然佢都入味,但就好似食緊齋意粉咁,所以衣款我一般


手工大方型牛肝菌芝士雲吞 $75
[分數:8.5/10]
大方型個感覺就好好多喇!雖然佢個賣相唔多討好,但味道真係好濃!尤其鍾意牛肝菌味嘅話就啱晒!大大隻嘅雲吞入面同樣包有肉餡,始終大隻啲肉餡多啲,味道點都濃郁啲同有口感啲


蕃茄汁豬肉丸手工麵 $68
[分數:8.5/10]
個樣有啲似平時喺ikea食嘅肉丸,但口感味道完全唔同!肉同麵粉嘅比例完全唔同,依到嘅豬肉丸你會感受到真係有「肉」,而唔係牛丸無牛嘅感覺~意粉同樣係手工製,所以你會見到有啲起角而唔係好圓滑,食落口感同普通意粉唔同架~!


士多啤梨雪糕配黑醋 $28
[分數:9/10]
甜品只有雪糕同咖啡好似無乜特別?其實士多啤梨雪糕本身個味道巳經同一般嘅有好大分別,質感有少少似雪葩,感覺清爽啲,入口酸酸甜甜。不過最特別係會喺雪糕上再加啲黑醋!黑醋配鵝肝肉食就見得多,但估唔到係加落雪糕竟然都好match!好好食!(大家喺屋企試嘅話,記得唔係用點麵包好稀嗰種,係要加傑身好似漿嗰隻,味道香甜好多㗎!)
.

雪糕咖啡 $28
[分數:8/10]
鍾意飯後一杯啡嘅,就可以揀依款雪糕咖啡,espresso做底,再加曲奇雪糕。依個我無試到,聽朋友講加完雪糕無咗espresso嘅苦,但好香咖啡味,飯後甜品連咖啡一杯過都唔錯~

🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹
價錢:💖💖💖💖 味道:💖💖💖💖
賣相:💖💖💖      環境:💖💖💖
(5💖最高)
-----------------------------
Pasta Zone (觀塘)
觀塘開源道60號駱駝漆大廈3期1樓J室
-----------------------------
👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
想睇更多吃喝玩樂資訊?快啲Follow我啦!
FB:stellasheafoodiary
Ig: stellasheaa
Blog:Stella's hea食玩部屋

沒有留言:

張貼留言