2015年4月2日 星期四

奇樂香辣雞煲 - 美酒配雞煲

早前同同事去尖沙咀做完野,幾個人諗咗好耐都唔知食咩,最後襯住天氣未算太熱,就去打下邊爐∼之前喺網上睇到附近嘅「奇樂香辣雞煲」一直喺餐廳排行榜榜上有名,同同事商量完之後大家都贊成去試下,於是我地就即刻去開餐啦~行左幾個字,終於見到奇樂雞煲~好彩唔算難搵~


餐廳環境都幾寬敞,環境舒適。我地坐低冇耐,店員就送上一盒大大盒嘅調味盒,有:芫茜、蔥粒、生蒜、炸蒜等多種配料,等我地自己配搭出最岩自己口味嘅醬料

再睇睇餐牌,發現雞煲有嘉美雞、粵皇雞及泰安雞供選擇,正當我地困惑嘅時候,店員主動過黎同我地講解有關雞種分別的知識,最後我地揀咗比較肥美嘅泰安雞,另外由於小妹唔食得辣,店員就建議我地揀微辣,非常貼心
叫完雞煲後,就開始揀其他火鍋配料,款式甚多,有牛類、其他肉類、餃/滑丸類、海鮮、小食、蔬菜、豆品及麵食類,重有2人套餐~


店員見到我地諗緊食咩嘅時候,問下我地有無興趣叫啲酒品,依加做緊優惠,叫枝酒嘅話重會另外送多3隻生蠔~因為我地唔係經常飲酒嘅關係,所以就叫店員介紹枝比較易入口同甜度高啲嘅比我地~

German Pieroth Blue Nahe $338
[評分:8/10]
 藍色嘅酒樽修長嘅樽身非常動人,記得之前都曾經飲過依款酒,店員重話依枝會比之前嘅更甜更易入口,淡黃嘅酒色,入口果味真係非常濃郁,而且好甜好易入口,令人不知不覺一杯接一杯就飲晒一枝了~


鬼馬油炸鬼
[評分:8/10]
首先上枱嘅係小食鬼馬油炸鬼,岩晒送酒~鬼馬油炸鬼其實係將墨魚滑釀入油炸鬼,油炸鬼炸得鬆脆香口,加埋彈牙嘅墨魚滑就緊吸引,而且直接食又得,放入雞煲做火鍋配料亦得,腍腍地嘅口感,吸滿濃湯,兩種食法各有特色~


泰安雞
[評分:7/10]
店員介紹泰安雞係3種雞種中最肥美的一款,除了雞件外,還有大量洋蔥、辣椒及莞茜等提味,味道蠻濃的,惹味非常,由於叫左微辣,雞煲幾乎完全食唔出辣味,絕對適合唔食得辣嘅人,不過可能因為雞種關係,肉質雖然嫩滑,但大部份雞件都好實淨

食完之後就可以加湯,加熱左之後就可開始打邊爐啦~


特級手切肥牛
[評分:7/10]
肉類我們點了特級本地肥牛同黑豚豬面頰。本地肥牛脂肪比較少,放入鍋到淥幾秒就得,肉質不算太滑膩,口感帶點韌勁,少了油香,但牛肉味較重,如果鐘意有口感嘅牛肉,就可以試下依款啦~


黑豚豬面頰
[評分:8/10]
好少係其他地方見到有豬面頰食,少有地覺得豬肉比牛肉好食,入口夠嫩夠滑,重好重豬肉味,完全無一般豬嚡口嘅感覺,面頰果然比其他部位更好食~


手打四寶丸 
[評分:6/10]
四寶,分別係鯪魚丸、墨魚丸,蝦丸同牛丸。手打丸粒粒都好飽滿,真材實料,由其係牛肉,牛肉味非常香濃,但可惜的是手打牛丸食的時候無咩口感,有啲似免治肉丸咁. . .呢樣就真係有啲美中不足了,而4款當中相對有口感嘅就係墨魚丸,味道都幾香~


黑松露帶子餃
[評分:8/10]
黑松露帶子餃皮薄餡靚,隻隻都好巨型,非常非常足料,餡入面除咗有黑松露外,重有一粒粒帶子小粒同少量木耳混合而成,因為夠晒大隻嘅關係,所以要等耐啲先食得,入口帶淡淡松露香之餘,口感重相當豐富,飽肚之選~


即炸嚮鈴
[評分:8/10]
嚮鈴即叫即炸,勁新鮮!雖然岩岩炸起,個沒有過多嘅油份,就甘拎起一條即食,又香口又鬆脆。再浸一浸湯,立即變得軟腍腍,但一樣咁香口~


唧唧墨魚面
[評分:8/10]
平時朋友仔多數最後會叫返個烏冬作結,今次就試下用唧唧墨魚面代替,由為面質較硬,所以唧出黎時有啲難。墨魚面口感比想像中好,有啲韌力,入口爽彈~又有得玩又有得食,唔錯~


奇樂香辣雞煲 (尖沙咀)
尖沙咀山林道29-31號廣利樓地下4號鋪
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
衛生 : 7/10
抵食 : 7/10

沒有留言:

張貼留言