2015年9月26日 星期六

自家製 - 八寶糯米鴨

第一次正式上烹飪班,無諗過會挑戰咁高難度!成隻鴨放係到要自己慢慢起骨,起咗我成粒鐘!起完之後就要混合好啲餡再釀入鴨身,封好個pat pat之後就炸得~炸完之後漲卜卜,勁吸引!最後拎返屋企再蒸個半小時就大功告成!自己整又有成功感又覺得特別好味呢

星期六下午放工後就直接去咗希慎9樓嘅煤氣烹飪中心上堂

環境都幾乾淨同靚


材料已經放好晒係枱面,有原隻大鴨、糯米、燒肉、冬菇、蛋黃、蒜粒、瑶柱、百合同蓮子等. . .

之後再睇師傅教學,教我地點起骨,釀料同炸咗佢

開始自己落手落腳做啦~幾經辛苦,用咗接近1小時,終於將成隻鴨鴨起骨!都算起得唔錯啦!

起完之後就要醃一陣,上色同入味

然後將其他配料混合同調味,再釀晒入鴨入面,再封返個pat pat (真係覺得自己整得好靚)

排隊等師傅幫我地炸


其實一落油鑊啲油不停周圍彈,但師傅係厲害嘅!完全唔怕咁

到我嗰隻啦~超期待

炸完之後漲卜卜,又香又可愛呀!

師傅整嗰隻就比我地試味~好好食,蒸完之後好腍好入味,又唔會太鹹

拎到返屋企重要蒸返個半小時先食得



好大隻超豐富呀~未切開已經聞到鴨香,糯米餡已經蒸到腍晒,做節一流呀~屋企人都大讚!

當日食譜

沒有留言:

張貼留言