2015年6月20日 星期六

肯德基家鄉雞 - 被偷吃了的雞下脾

好似已經好耐無打過速食店嘅食評啦,今次純粹不吐不快,就用比較口語嘅文字同大家分享下,希望會講得比較傳神啲。咁今晚屋企人去KFC買完個桶餐返黎之後,就不斷同我講店員服務質素唔好之餘,又唔記得比餐具佢地,返黎再打開睇到啲野食後就更加覺得離譜啦

桶餐包括有炸雞、薯格、雞粒、葡撻同雞皇飯,比起以前,炸雞真係細件咗好多,即使係雞上脾,基本上撕走咗塊炸皮之後真係得返勁少肉,不過都算有幾啖肉食下嘅. . .更離譜嘅係. . .睇下下圖. . 

炸雞
[評分:5/10]
隻雞下脾細隻已經不在話下. . .重要炸到又乾又黑!重點喺. . .重要無咗一半咁. . .唔好以為衣隻係已經食完嘅雞骨!其實喺一啖都無食過㗎!而另一隻係完整啲嘅!但都好似發育不良咁!唉!味道方面,係香口嘅,但啲肉質,已經炸到嚡咗了。更加唔好想像入面會有肉汁

葡撻
[評分:6.5/10]
其實以前都幾鍾意食kfc啲葡撻,但越整就越細個,不如改埋名轉做迷你葡撻啦,咁樣心理上會好好多,加上蛋面凹陷,酥皮超油. . .好彩都重算香口嘅. . .

炸雞粒
[評分:6/10]
外賣返黎唔脆係正常嘅,辣辣地幾惹味,但都幾多脆漿,個脆皮好油,雞肉少之外又係炸到乾晒啦

薯格
[評分:6/10]
今次可能要讚下佢個薯格㗎啦.. .雖然又凍又油,入口唔脆,但總算食到入面嘅薯肉,已經好過上次係廚房放得太耐搞到又乾又硬,好咗㗎啦. . .


肯德基家鄉雞 (青衣)
青衣青敬路33號青衣城3樓301號舖
~~~~~~~~~~~~~~~
味道:5/10
環境:6/10
服務:4/10
衛生:6/10
抵食:6/10

沒有留言:

張貼留言