2014年10月10日 星期五

泰 - 有水準菠蘿炒飯

今日放工同朋友落開長沙灣,順便食埋晚飯,
見附近有間「泰」國菜,而且有26個個笑臉,一於入去試下~
門面唔算出眾,一入去就有條木製長樓梯通上2樓
環境不錯,微暗嘅燈光,加上牆身佈置,帶點歐陸情懷,感覺relax
侍應遞上餐牌後不久,老闆就過黎問我地係咪第一次去/想食邊類同推介一些招牌菜比我地,非常熱情~
老闆推介我地食燒魚,有鰂魚同烏頭兩種,
但落單侍應話魚已經信罄了,實在可惜,唯有再揀過其他~

最後我地叫咗
小食拼盤,飛天炒通菜同波蘿炒飯
等得唔算耐,首先黎到嘅係炒菜 
飛天炒通菜($55)
通菜嫩綠,份量頗多
蝦醬味香濃但不會過咸,非常惹味
加上油份適中,食落爽口
不過對於我地兩個唔太食得辣嘅人黎計,都幾辣. ..
蘿炒飯($50)
上菜時見到雖然賣相一般,唔係原個菠蘿上有點失望,但未食已經聞到陣陣咖哩香
材料包括咗菠蘿肉,肉鬆,臘腸,蛋,雞肉,雜豆,提子干等. . .
用料頗多,但最欣賞反而係d飯,帶少少黏口,又不至於太軟,
淡淡咖哩味,不會蓋過其他食材嘅味道,
咸甜夾雜,味道豐富
小食拼盤($75)
包括咗:蝦餅2件,魚餅3塊及春卷3條,全部一分為二
蝦餅
蝦膠尚算彈牙,炸得鬆脆,但由於比較細件唔夠厚身,加上炸粉相對較多,影響口感
魚餅
薄身一片,香葉味一般濃烈,口感較腍,由於對香葉既味道一般,所以覺得麻麻
春卷
炸得金黃鬆脆,皮夠薄,包著粉絲,木耳絲,蘿白絲及肉碎等材料,內裹較為濕潤
 
 
~後記~
整體食物質素不錯,菠蘿炒飯十分有驚喜,而且價錢唔貴,
2人埋單$180無需加1收費~
老闆推介嘅燒魚都只係$80-$85,值得下次再黎試下~
 
 
 
泰 Tum Yum Thai
長沙灣青山道260-266號永隆大廈地下D舖及1樓
 
堂食等位時間: 0 分鐘
用餐日期: 2014-08-04
是次消費: 每人約HK$90 (晚餐)
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言