2014年10月10日 星期五

金卷食品 - 香脆椒鹽白飯魚

由碼頭行入大街不久就見到「金卷食品」
門前放滿了大包小包的海產當中最吸睛的買是一盒盒香脆小食
 
當中有最馳名嘅椒鹽白飯魚,有分辣同唔辣兩款,
其他還有魷魚絲,墨魚絲,金針魚,銀魚仔,炸蝦皮,紫菜卷,紅燒魚柳等.. .款式多不勝數
     
 
當我地行過時,老闆熱情地招呼我地,不停夾比我地試,豪不手軟,
還跟我們說可以比較一下其他再回去買,他們8時才關店,
試過後還是覺得白飯魚 最香口好吃,
而蝦皮則較為淡味,質感有點樣櫻花蝦,銀魚仔則脆身但味道較咸,
試過後,我地決定回程時再買~幸好我地趕得切喺8點前由沙灘行返出去,買得切~
椒鹽白飯魚
 
一盒$25, 用圓膠盒載著,不算大盒,
但打開後,清楚看到密密麻麻的白飯魚緊緊地塞滿膠盒,魚仔不算太小,炸至金黃,
食落帶少許椒鹽香,十分可口鬆脆,非常惹味,會忍不住多吃兩口~
雖然喺西貢都有同類型嘅白飯魚干,但炸得比較油,而且好細條,相對上南丫島好好多~
自然成為必買手信~
 
 
 
 
金卷食品
南丫島榕樹灣大街32A地下
 
自取等候時間: 0 分鐘
用餐日期: 2014-08-10        
是次消費: 每人約HK$25 (其他)
評分: 味道 4   環境 3   服務 4   衛生 3   抵食 3
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言