2014年12月16日 星期二

agnès b. - 14年的首份聖誕禮物

一年一度嘅聖誕又就快到了~唔知大家又買好聖誕禮物未呢~而我就係早兩日已經收到第一份由J小姐送比我嘅聖誕禮物啦~就係agnes b.嘅Lapin Christmas Carol Chocolate Gift Box,重要喺紫色添!超級鐘意!



Lapin Christmas Carol Chocolate Gift Box (Purple) 
[marks:9/10]
打開鐵盒,入面有一袋朱古力波波~~份量蠻多~打開包裝再看看,朱古力表面凹凸不平,有如一個流星錘,入口朱古力香滑,最愛黑朱古力味濃而不膩,甜度適中,而內部則是一粒大脆米,非常鬆脆,個人比較喜歡放到口內,待外層的朱古力慢慢溶化,再咬碎脆米~~非常好吃呢!一粒接一粒地放進咀裏,不知不覺就吃上半包~哈哈

盒子其實除了用作盛載朱古力之餘,其實背面還能上鏈,無錯~!其實是一個音樂盒~食晒之後重可以用黎擺放飾品~又環保又實用啊~~!

係到再次多謝j小姐份聖誕禮物,有你這個朋友真好^_^



agnès b. DÉLICES (尖沙咀)
尖沙咀廣東道17號海港城港威商場2樓2402K舖
~~~~~~~~~~~~~~~
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
衛生 : 8/10
抵食 : 7/10

沒有留言:

張貼留言